اسم باکلاس ترین و با کیفیت ترین فست فود های تهران

اسم باکلاس ترین و با کیفیت ترین فست فود های تهران

این روزها تعداد رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودها آن‌قدر زیاد شده که در هر خیابان می‌توانید ده‌ها مورد از آن‌ها را مشاهده کنید.

اگر علاقه‌مند به رستوران‌گردی و به‌خصوص امتحان کردن فست‌فود‌های متفاوت و خوش‌طعم هستید، بسیار مهم است که فهرستی از برترین‌ها در شهر خودتان را بشناسید. کیفیت فست فود و استفاده از مواد اولیه درجه یک، مواردی هستند که با سلامتی شما ارتباط مستقیم دارند.

به همین بهانه، تصمیم گرفتیم تا چند مورد از بهترین و باکلاس‌ترین فست‌فودهای تهران را به شما معرفی کنیم تا با اطمینان خاطر به آن‌ها مراجعه کنید. در ادامه این مطلب، با معرفی بهترین‌های پایتخت همراه ما باشید.

با 7 مورد از برترین فست‌فودی‌های تهران آشنا شوید

بدون تردید در هر نقطه از شهر تهران که باشید، می‌توانید به چند مورد از بهترین مراکز غذای فوری دسترسی داشته باشید. تراکم این مغازه‌ها در چند سال اخیر بسیار زیاد شده و دسترسی به فست‌فود‌های خوشمزه و باکیفیت را تسهیل کرده‌است.

بیایید چند مورد از شیک‌ترین و مطمئن‌ترین فست‌فودها را معرفی کنیم تا دیگر مجبور نباشید به دنبال یافتن بهترین فست‌فودی، تمام مغازه‌های شهر را زیرورو کنید.

مطالعه بیشتر : این غذاهای فست فودی کم هزینه را در خانه بپذید:

مجموعه غذایی نوده فود

نخستین و جذاب‌ترین فست‌فودی که به شما معرفی خواهیم کرد، نوده فود است. این مجموعه حرفه‌ای مدتی است که فعالیت خود را در یکی از بهترین نقاط تهران یعنی محله زعفرانیه آغاز کرده و توانسته در همین مدت کوتاه، نظر مشتریان را به خود جلب کند. این رستوران یکی از لاکچری‌ترین‌ فست‌فودی‌های شهر تهران محسوب می‌شود که تنوع آیتم‌های آن می‌تواند هر کسی را راضی کند.

علاوه‌بر ارائه غذاهای متنوع، نوده فود کیفیت فوق‌العاده‌ای از غذاها را نیز به مشتریان ارائه می‌کند. شما می‌توانید با خیال آسوده از غذاهای این مجموعه امتحان کنید و نگران نحوه طبخ و سلامت آن‌ها نباشید.

بیشتر بخوانید : آموزش 10 پیتزای خانگی به خوشمزگی فست فود ها

یکی از آیتم‌های جذاب و فوق‌العاده خوش‌طعم از منوی این رستوران، پیتزا است. خاص‌ترین پیتزاهای تهران را می‌توانید در نوده فود امتحان کنید و از نحوه طبخ بی‌نظیر آن‌ها شگفت‌زده شوید. علاوه‌بر پیتزا، انواع سالادهای جذاب و متفاوت نیز در این رستوران سرو می‌شوند که هر یک از آن‌ها طعم متفاوت و ویژه‌ای دارند.

اگر دوست دارید در کنار خانواده یا دوستانتان یک وعده غذایی خوش‌طعم و خاطره‌انگیز میل کنید، سری به پاساژ پالادیوم در زعفرانیه بزنید و در طبقه همکف B، به دنبال فست فود نوده بگردید.

در مجموعه نوده فود، همه‌روزه خط تولید و پرسنل، مورد بازرسی قرار می‌گیرند تا هیچ مشکلی از نظر بهداشتی وجود نداشته باشد. تمامی تجهیزات نوده فود از نوع پیشرفته و حرفه‌ای هستند.

همچنین، تمامی متریال‌ها و مواد اولیه، درجه یک و باکیفیت انتخاب می‌شوند تا درنهایت غذای بی‌نظیری به مشتری تحویل داده شود. برای سفارش انواع پیتزای خانگی، ساندویچ خانگی، برگر، سالاد، سوخاری و… می‌توانید به رستوران مراجعه کنید و یا به‌صورت آنلاین سفارشتان را ثبت و دریافت کنید.

فست فود پیتزا پرپروک

یکی از فست‌فودهای زنجیره‌ای در تهران، پیتزا پرپروک است.

جالب است بدانید پرپروک در زبان کردی به معنای پروانه است و ازجمله محبوب‌ترین فست‌فودهای تهران محسوب می‌شود. کیفیت بالای غذاهای پرپروک شما را نیز متعجب خواهد کرد و قطعا از غذاها لذت خواهید برد.

شعبه اول پرپروک در سال 1376 در شهرک غرب افتتاح شد و به‌مرور، چند شعبه دیگر در ولنجک، قیطریه، تهران‌پارس، آپادانا و… نیز راه‌اندازی شدند. پیتزاهای پرپروک و همچنین سالادهای آن در میان مشتریان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. علاوه‌بر آن، پیش‌غذاها در این مجموعه نیز آیتم‌های خوش‌طعمی برای یک وعده غذایی دل‌چسب هستند. در انتخاب یک فست فود لاکچری قطعا پرپروک می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

رستوران جنارو

وقتی‌که صحبت از پیتزا و غذای فوری به میان می‌آید، قطعا یک رستوران ایتالیایی حرف‌ها برای گفتن دارد.

اگر دوست دارید طعم بی‌نظیر یک پیتزای ایتالیایی واقعی را بچشید، فست‌فود جنارو انتخاب مناسبی است. این رستوران در گذشته با عنوان رستوران «ژوانی» فعالیت می‌کرد. پس‌ از آنکه یک شعبه از این مرکز در خارج از کشور افتتاح شد، نام آن به جنارو تغییر پیدا کرد. درحال‌حاضر، چهار شعبه از جنارو در کوروش مال، پاسداران، زعفرانیه و مرزداران فعال هستند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، طعم بی‌نظیر پیتزاها و پاستاهای متفاوت را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر : آموزش پخت غذا‌‌های رژیمی بدون روغن ولی خوشمزه!

داون‌تاون برگر

هر کسی که طعم اصیل برگرهای آمریکایی را دوست داشته باشد، باید حتما یک بار از داون‌تاون برگر دیدن کند. اصلی‌ترین عامل معروفیت این فست فود جدید، نقش برند داون‌تاون است که روی نان برگر حک می‌شود. انواع برگرهای دست‌ساز با این دیزاین، چشم‌نواز و اشتها برانگیزتر از آن هستند که بتوانید از آن‌ها بگذرید. داون‌تاون برگر در خیابان نلسون ماندلا در نزدیکی جردن واقع شده‌است.

هات‌داگ مسعود

اگر علاقه‌مند به هات‌داگ‌های نوستالژیک هستید، هات داگ مسعود پیشنهاد ما به شماست.

این رستوران چندین شعبه در نقاط مختلف شهر دارد و بهترین ساندویچ‌ها را به مشتریان عرضه می‌کند. علاوه‌بر هات‌داگ‌های خاص و متفاوت، انواع ساندویچ‌های وسوسه‌انگیز و خوشمزه در منوی این رستوران وجود دارند که هوش از سرتان می‌برند.

کافی است یک بار به این فست فود خانگی بروید تا طعم فراموش‌نشدنی ساندویچ‌های آن در خاطرتان ماندگار شود. رستوران مسعود به پخت فست فود خانگی معروف است.

فست‌فود شیلا

شیلا یکی دیگر از فست‌فودهای نام‌آشنا در تهران است که معمولا یک شعبه از آن را می‌توانید در هر محله‌ای پیدا کنید.

این رستوران زنجیره‌ای غذاهای خوش‌طعم و مقرون‌به‌صرفه‌ای را سرو می‌کند و امکان سفارش به‌صورت آنلاین هم دارد. انواع پیتزاهای مختلف، سوخاری، ساندویچ‌های متفاوت و… را می‌توانید در فست‌فود شیلا میل کنید. کیفیت طبخ در شعب مختلف شیلا متفاوت است؛ اما درمجموع می‌توان کیفیت آن را در سطحی مطلوب ارزیابی کرد.

نتیجه‌گیری

تعداد رستوران‌ها و فست‌فودی‌های باکیفیت در تهران بیشتر از آن است که بتوان در یک مقاله کوتاه به آن‌ها پرداخت.

اگرچه خوب است تا حد امکان فست فود خانگی را در منزل تهیه و میل کنید، اما گاهی هم وقت گذراندن در یک رستوران خوب می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

شما می‌توانید با خیال راحت به هر یک از فست‌فودهای نام برده‌شده در این مقاله مراجعه کنید و از کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

نوده فود در پالادیوم یکی از بهترین فست‌فودهای تهران برای صرف یک وعده غذایی پر از عشق است. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید : بهترین پیتزاهای امریکایی تهران را از کجا بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *