این غذاهای فست فودی کم هزینه را در خانه بپذید:

این غذاهای فست فودی کم هزینه را در خانه بپذید:

غذاهای فست فودی برای اکثر افراد به‌خصوص کودکان و نوجوانان جذابیت زیادی دارد.

انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها و غذاهایی از این قبیل در صدر منوی غذایی خانواده‌ها قرار دارند؛ اما اکثر خانواده‌ها اعتقاد دارند که غذاهای فست فودی کالری زیادی دارند و بیشتر آن‌ها پرهزینه هستند؛ به همین خاطر، ترجیح می‌دهند که به سمت سالم‌خوری با غذاهای سنتی پیش بروند؛ درحالی‌که نمی‌توان به‌راحتی از طعم لذیذ فست فودها گذشت.

متأسفانه طرز تهیه بیشتر غذاهای فست فودی، از آن‌ها غذایی ناسالم و پرکالری می‌سازد.

مطالعه بیشتر : دستور پخت 5 پیتزای رژیمی با کمترین کالری

شما می‌توانید با آموزش پخت فست فود خانگی با هزینه کم، انواع پیتزا، ساندویچ‌های لذیذ و خوشمزه‌ترین فست فود را با طعم‌های فوق‌العاده تهیه کنید و اصل سالم‌خوری را در سفره خانواده حفظ کنید. با ما همراه باشید تا دستور پخت غذای فست فودی کم‌هزینه در منزل را بررسی کنیم.

آموزش پخت پیتزا خانگی لذیذ

از بین انواع غذای فست فودی، پیتزا محبوبیت بیشتری دارد. این در حالی است که هزینه این فست فود نسبت‌به سایر غذاهای آماده بیرون از منزل بیشتر است.

تهیه این فست فود برای تنوع دادن به سفره خانواده‌ها لازم است.

به‌علاوه این‌که دیگر نیازی نیست هزینه زیادی بابت این غذاهای آماده پرداخت کنید. در ادامه، آموزش پخت چند نوع پیتزا خانگی کم‌هزینه و ساده را به شکل مختصر و مفید ارائه می‌دهیم تا بتوانید از آن‌ها برای تهیه بهترین فست فود خانگی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین پیتزاهای امریکایی تهران را از کجا بخرم؟

پیتزای مرغ و قارچ

این غذای فست فودی از طرفداران زیادی برخوردار است. مواد لازم برای تهیه آن نیز همیشه در دسترس است. برای تهیه این غذا به یک پیاز و کمی سینه مرغ نیاز دارید. پیاز را خرد کرده و سرخ کنید و سپس نمک، فلفل سیاه و مرغ را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. یک استکان آب روی مرغ بریزید و درب ظرف را بگذارید. اجازه دهید مرغ به‌خوبی مزه‌دار شده و بپزد؛ سپس آن را ریش‌ریش کنید. یک قاشق سس کچاپ را روی خمیر بریزید و مرغ و تکه‌های قارچ را روی خمیر قرار دهید. درنهایت، کمی هم پنیر مخصوص را روی مواد پیتزا ریخته و آن را در فر بگذارید.

پیتزای گوشت و قارچ

طرز تهیه این فست فود نیز بسیار راحت و کم‌هزینه است. کافی است یک پیاز را خرد و سرخ کنید و به اندازه دلخواه گوشت چرخ‌کرده و ادویه‌های طعم‌دهنده را به آن اضافه کنید و تفت دهید. قارچ را جداگانه تفت داده و به مواد اضافه کنید، همه مواد را روی خمیر ریخته و کمی پنیر مخصوص روی مواد بریزید. درنهایت، خمیر را داخل فر قرار دهید تا آماده شود.

پیتزای پپرونی

طرز تهیه این فست فود بسیار راحت است و هزینه‌ای هم برایتان نخواهد داشت. کافی است کمی سس گوجه روی خمیر بریزید و سپس سوسیس پپرونی‌های خردشده را روی خمیر بچینید و مقداری پنیر به آن اضافه کنید. شما می‌توانید از هر چاشنی دیگر در تهیه این فست فود استفاده کنید.

پیتزا گیاهی

اگر به غذاهای گوشتی علاقه ندارید و گیاه‌خواری را پیشه گرفته‌اید، می‌توانید از ترکیب سبزیجاتی مانند پیاز، نخودفرنگی، دانه‌های ذرت پخته‌شده، فلفل سبز، فلفل دلمه، گوجه، قارچ و مواد دلخواه دیگر، بهترین فست فود گیاهی را تهیه کنید. برای تهیه این مدل از غذای فوری می‌توانید از نان همبرگر هم استفاده کنید.

طرز تهیه خمیر پیتزا

برای تهیه این غذای فوری خوشمزه لازم نیست که از خمیر آماده استفاده کنید. شما می‌توانید مقداری آرد را با آب و مقدار کمی خمیرمایع مخلوط کنید و آن‌قدر ورز دهید تا خمیر به دستتان نچسبد. سپس نیم ساعت به خمیر زمان بدهید تا به عمل آید. درنهایت، پف آن را بخوابانید و مجدداً کمی وزر داده و به شکل دلخواه پهن کنید.


طرز تهیه ساندویچ خانگی خوشمزه

آنچه در آموزش پخت فست فود خانگی موردتوجه قرار می‌گیرد، این است که شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود از چاشنی‌های دلخواه استفاده کنید و محدودیتی در ترکیب مواد لازم ندارید. ساندویچ‌های خانگی همیشه طعم خاص و جذابی دارند؛ آن هم به این دلیل است که ذائقه و سلیقه غذایی بیشتر افراد به هم نزدیک است.

از انواع این غذاهای فوری خانگی می‌توان ساندویچ مرغ، سیب‌زمینی، پاستا، تن ماهی و کرفس، فلافل، بندری، پاستا، و غیره را نام برد. برای تهیه این غذای خانگی فوری و لذیذ می‌توانید از انواع گوشت مرغ، گوشت قرمز، سبزیجات مختلف، سوسیس و کالباس سالم، فیله سوخاری، ناگت مرغ، کنسرو ماهی و هر ماده غذایی دلخواه دیگر استفاده کنید.‌

درصورتی‌که به دنبال یک غذای فوری رژیمی هستید، ساندویچ سبزیجات با ترکیب دلخواهتان یک وعده غذایی فوق‌العاده برایتان می‌شود.

طرز تهیه این غذاها به رسپی خاصی محدود نمی‌شود.

به‌طور مثال، شما می‌توانید به‌ دلخواه خود از سبزیجات خام یا تفت داده شده استفاده کنید. با استفاده از آموزش پخت غذاهای فست فودی در بهترین فست فود تهران هم می‌توانید انواع ساندویچ کم‌هزینه و رژیمی را تهیه کنید.

حتی می‌توانید انواع همبرگر مرغ و گوشت را هم در خانه تهیه کنید. همبرگر خانگی هم طعم بهتری دارد و هم سالم‌تر است.

بیشتر بخوانید : آموزش پخت 5 پیتزا آمریکایی خوشمزه

کیفیت مواد غذایی و نقش آن در تهیه فست فود خانگی

آنچه در تهیه این نوع غذاهای آماده اهمیت دارد، استفاده از نان‌های فانتزی تازه، مواد غذایی و سبزیجات تازه و طرز تهیه صحیح خمیر است.

حتی در بهترین فست فود تهران هم از این رسپی‌ها استفاده می‌کنند؛ اما آنچه سبب خوشمزه و لذیذ شدن انواع پیتزا و غذاهای فوری می‌شود، تهیه خمیر تازه به روش خانگی و استفاده از مواد غذایی باکیفیت و تازه است.

در‌صورتی‌که این اصل را رعایت کنید، می‌توانید غذاهایی تهیه کنید که دقیقا طعم برترین فست فود تهران را دارند.

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به آموزش پخت فست فود خانگی صحبت کردیم و طرز تهیه چند نوع پیتزا که طرفدار بیشتری دارد را شرح دادیم.

در تهیه ساندویچ‌ها دست شما بازتر است و می‌توانید بر اساس ذائقه و سلیقه خود از انواع مواد پروتئینی و سبزیجات یک غذای فوری لذیذ تهیه کنید.

برای تهیه این فست فودها نیازی نیست که هزینه زیادی صرف کنید، کافی است که طرز تهیه خمیر خانگی را بیاموزید و از مواد مرغوب استفاده کنید.

به‌این‌ترتیب، یک پیتزای ترد و خوشمزه خانگی خواهید داشت. راز خوشمزگی این غذا در تهیه خمیر آن و چاشنی‌هایی است که استفاده می‌کنید. حتما تهیه غذاهای فست فودی که دقیقا طعم بهترین فست فود تهران را داشته باشند، برایتان جذاب خواهد بود.

شما می توانید به منظور خرید آنلاین پیتزا در تهران و همچنین انواع فست فود های خوشمزه و با کیفیت را از نوده فود، یکی از بهترین پیتزایی های تهران به صورت آنلاین یا حضوری ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *